מהי פלוטילה

פלוטילה מורכבת ממספר יאכטות המפליגות יחד לאורך מסלול משותף בליווי  צוות הדרכה מקצועי. צוות דרך הים חיפה יוביל אתכם למקומות עגינה קסומים, ידריך אתכם לטיולים בסביבה ויארגן עבורכם את כל המנהלות הכרוכות ביציאה לחופשה חלומית. במסגרת ההפלגה ניתן גם להפליג עצמאית. ההפלגה בפלוטילה מאפשרת גמישות מקסימלית וניצול כל היתרונות של הפלגה משותפת.
הפלוטילה מיועדת לשייטים מתחילים וותיקים כאחד. ניתן להצטרף לפלוטילה כבר במהלך הקורס ואין בהכרח צורך ברישיון משיט.
להפלגה בפלוטילה אפשר ואף מומלץ לצרף את בני המשפחה והחברים, גם אם זו טבילת המים הראשונה עבורם. זו יכולה להיות חופשה בלתי נשכחת גם לאלה שאינם שייטים.

ניתן להתארגן כקבוצה ולשכור יאכטה בהתאם למספר המפליגים והתקציב הקבוצתי. כמו כן, ניתן להצטרף כקבוצה חלקית או כיחיד ליאכטת יחידים.

למה להפליג בפלוטילה?

בפלוטילה תמצאו את האיזון בחופשת השייט. שייטים מתחילים ייהנו מהדרכה  וביטחון של הפלגה עם המדריכים ושייטים ותיקים ייהנו מהקלות והנוחות שבארגון חופשות שייט מושלמת. אלה ואלה ייהנו מראש שקט הן בארגון  והן בפן המקצועי והחברתי ומהחוויה שבמשט משותף.

מהו סדר היום בפלוטילה?

מסלול השייט בפלוטילה מאורגן כך שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות: שייט, עגינה ושחייה במפרצים קסומים, עגינות במרינות גדולות וברציפים בעיירות קטנות, טיולים ביערות נידחים ושוטטות וקניות בעיירות הגדולות. לאחר תדרוך בוקר יוצאים להפלגה קצרה , עוגנים להפסקת צהריים ומשם ממשיכים  לנקודת העגינה הבאה. שעות אחה"צ והערב מיועדות לבילוי בעיירה/עיר/ מפרץ שאליו הגענו. בשעות הערב יתקיים תדרוך וסיכום יום.